W platformie op5 Monitor stworzono bazę danych szybkich notatek o awariach dla monitorowanej infrastruktury. Usterka zostaje zarejestrowana, a jej numer zostaje wpisany jako notatka do systemu monitorowania wraz z datą i godziną dodania notatki. Jednocześnie następuje sprawdzenie, w jakim stanie znajduje się dany host lub serwis. Następnie poprzez informację z monitoringu op5 Monitor o statusie dostępności hosta bądź serwisu po 2 godzinach system raportuje oraz wprowadza flagę usunięcia bądź nie informacji zawartych w polu notatek.
Dzięki tej funkcjonalności istnieje teraz możliwość bieżącego sprawdzania, czy wszystkie wykryte przez system awarie, zostały zgłoszone do usunięcia, jak również identyfikacja grup systemów, w których awarie występują najczęściej oraz określenie czasu usunięcia danego problemu.
Dokładna instrukcja postępowania w załączeniu poniżej.
https://monitoringserwerow.pl/attachment.php?aid=89
Dzięki tej funkcjonalności istnieje teraz możliwość bieżącego sprawdzania, czy wszystkie wykryte przez system awarie, zostały zgłoszone do usunięcia, jak również identyfikacja grup systemów, w których awarie występują najczęściej oraz określenie czasu usunięcia danego problemu.
Dokładna instrukcja postępowania w załączeniu poniżej.
https://monitoringserwerow.pl/attachment.php?aid=89